דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת אירועים בטבע 

מאת    [ 20/09/2010 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 2826 פעמים ]

בשנים האחרונות אנשים רבים מבכרים לעשות אירוע בדרכים קצת פחות שמרניות ויותר אלטרנטיביות.. מאחת האפשרויות לעשות זאת היא לערוך אירוע בטבע. לאירוע בטבע קסם רב: תחשבו על חופה תחת כיפת השמים כשברקע גלי הים או בר מצווה באיזה כרם יפה לעומת אירוע בתוך אולם סגור ורועש. אבל החלטה בדבר קיום אירוע בחוץ, אינה החלטה של מה בכך שכן יש לה השלכות על התכנון והביצוע. הפקת אירועים בטבע הינה מורכבת ודורשת תכנון רב יותר ותיאום בין מספר לא מבוטל של גורמים. ככלל,הפקת אירועים בטבע מורכבת יותר מהפקת אירוע בחלל סגור הערוך לקיום אירועים. במבנה סגור יש מטבח, חיבור לחשמל, שירותים, חניה מסודרת,  ציוד רלבנטי מכיסאות ושולחנות ועד למערכות הגברה, מים וכולי.

הפקת אירוע בטבע צריכה לתת מענה לוגיסטי לכל היבט באירוע. יש זוגות רבים שמחליטים לעשות את הכול לבד כדי לחסוך בעלויות ותוך זמן קצר הם מבינים שכל ההרפתקה הזאת גדולה עליהם. לא רק שהפקת אירוע בטבע מצריכה התקשרות עם המון גורמים, היא מצריכה תיאום ביניהם. אם החלטתם לעשות את כל הסידורים בעצמכם, אתם עלולים למצוא את עצמכם טובעים בים של טלפונים כדי לתאם לקשר ולתווך בין הגורמים השונים.

על מנת שאירוע בטבע יצליח חשוב שיהיה גורם שאמון על כל הנושא הלוגיסטי. גורם אחד שיהיה אחראי על כל האספקטים השונים של הפקת האירוע בטבע, כאלה שחשבתם עליהם וכאלה שלא חשבתם עליהם. מי שלא הפיק אירוע בחייו עלול לשכוח כמה "פרטים קטנים" וזאת משום שפשוט יש כל כך הרבה דברים שיש לתת עליהם את הדעת ולהתייחס אליהם. מדברים שבלתם אין אירוע ועד לזוטות כאלו ואחרות, מציוד הגברה ועד לכמות הסכו"ם הנדרשת, מכביש גישה למקום ועד לכמות מספקת של ניירות טואלט בשירותים. הפקת אירוע בטבע כרוכה בהבאת ציוד רב למקום ביום האירוע. חברת ההפקות מוודאת שיש גישה למקום, שמשאית הציוד יכולה להגיע למקום, שהקמת הציוד מתאפשרת בתנאי השטח שבחרתם, שהשירותים הם בתנאים טובים ושהם נשארים כך לאורך האירוע , שיש חיבור לחשמל ולתאורה, שיהיה אפשר לשמוע את המוסיקה בצורה טובה ועוד.

בקיצור, זו הרפתקה לערוך אירוע בטבע אך זו הרפתקה כפולה ומכופלת לארגן את הכול לבד. אם אתם רוצים להפיק הנאה מהאירוע שלכם תשאירו את הפקת האירועים בטבע למקצוענים.

קידום אתרים בגוגל
www.joomi.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב